"מוקד אשר" נוסד בשנת 1997 בעקבות מכת גניבות עגלים ברפתות היישובים. אריה זלי, שהיה רגיש לסבלם של הרפתנים, הבין שהרפתן לא יוכל לשמור על העגלים בלילה ולעבוד ביום ויזם את הקמת המוקד.

בראשית, הוקם המוקד במכולה קטנה לצד מבנה המועצה הישנה בעברון. מאז, התפתח מאוד המוקד ובשנת 2005 עבר למשכנו החדש והממוגן.

המוקד פעיל 24 שעות ביממה, כל ימות השנה.

"מוקד אשר" פועל כמוקד עסקי וכמוקד מוניציפלי:

המוקד העסקי:

ייעוד המוקד העסקי:

  1. מוקד אבטחה, סיור ותצפית הפועל ברציפות (24/7) לייעוץ והתקנת מערכות מיגון, אזעקה וטמ"ס, לאבטחת לקוחותיו, לסיורים חקלאיים כנגד גניבות ולמתן מענה ללקוחותיו בעת הפעלת אזעקה.
  2. המוקד הוא אחד האמצעים להגברת האפקטיביות של גורמי האכיפה והוא מהווה חלק ממאמץ ההרתעה האכיפתי ברשות ואמון על הפעלת גורמי האכיפה והתגובה בעת אירוע.

תפקידיו העיקריים של המוקד העסקי:

  1. מענה רציף, מהיר ואיכותי לקריאות האזעקה של הלקוחות הפרטיים.
  2. שירותי מוקד למועצה האזורית "מטה אשר" ולמוסדות חינוך- כפתורי מצוקה, קשר עם בתי הספר והגנים והשומרים בהם וכן מיגון המוסדות מפני גניבות וונדליזם.
  3. מיגון עסקים- התקנת מערכות מיגון ובקרים וחיבור למוקד למיגון עסקים ומפעלים מפני גניבות ואירועים חריגים ומניעת נזקים.
  4. שירותי אבטחה למבנים ומתקנים עסקיים- שירותי מאבטח באתרים שונים.
  5. מיגון אתרים חקלאיים- מאגרי מים, רפתות, לולים מפני גניבות ואירועים חריגים.
  6. סיורים חקלאיים- למניעת גניבות פרי מהמטעים.
  7. שביעות רצון הלקוחות באמצעות שירות מיטבי.
  8. אפיון ותיאום ייעוץ והתקנות טכנאים אצל לקוחות המוקד.
  9. בקרה על רציפות הסיור.
  10. תיעוד מהימן ורציף של פניות הלקוחות.
  11. הכנת דו"חות עיתיים- כוללים ונושאיים ודו"חות כמענה לדרישת מנהל החברה הכלכלית במועצה.
  12. מוכנות למעבר משגרה לחירום.

כפיפות: מנכ"ל החברה הכלכלית

הפעלה: בתאום ובממשק עם מחלקת בטחון 

פנייה מקוונת למוקד העסקי – "מוקד אשר" ליצירת קשר/קבלת הצעה

המוקד המוניציפלי:

ייעוד המוקד המוניציפלי:

  1. מוקד מידע לציבור הפועל ברציפות (24/7) ומהווה כתובת מרכזית לפונים בכל תחום עירוני שהוא, לניתוב הפניות למחלקות המתאימות ולביצוע מעקב עד גמר טיפול.
  2. מוקד פניות הציבור בכל נושא.

תפקידיו העיקריים של המוקד המוניציפלי:

  1. מענה רציף ואמין לפניות הציבור.
  2. העברת פניות הציבור לטיפולם של הגורמים הרלוונטיים במועצה.
  3. הכוונת הציבור והנחייתו- כמענה לפניות.
  4. העברת מידע לציבור בנושאים מוניציפליים כמענה לפניות ולעיתים- באופן יזום.
  5. תיעוד מהימן ורציף של פניות הציבור בתוכנה ייעודית.
  6. הכנת דו"חות – הכוללים נתונים סטטיסטיים ומגמות לצורך ניתוח וקבלת החלטות לרבות גיבוש תוכנית עבודה.
  7. קבלת התראות מהציבור על אירועים בטחוניים במרחב המועצה והפנייתם לטיפול מחלקת הביטחון.
  8. עדכון הציבור בחשד להתראות שווא על אירועים בטחוניים.

המוקד זמין 24/7

טלפונים ואמצעי התקשרות:

*3109

טלפון – 04-9879677

אפליקצית Ctconnect   מועצה אזורית מטה אשר (באפליקציה קיימים קישורים לכל דרכי התקשורת למועצה).

כפיפות: מנכ"ל המועצה 

טופס דיווח מוקד מוניציפאלי

יצירת קשר:

טבלת אנשי קשר - מוקד ביטחון ומוניציפלי
שם תפקיד טלפון נייד מייל
109 מוקד טלפון + נייד 04-9879677 3109*  
  פקס מוקד 04-9879709    
שי כהן מנהל מוקד 04-9879749 052-6578220 moked.m@mta.org.il
  ניהול מבצעי 04-9879750   moked@matteasher.org.il
אילן שוורץ טכנאי תקשורת   050-3794640  

מוקד מוקד